Гарантійні умови та повернення товарів


    Компанія Parts for Notebook зобов'язується здійснювати гарантійне обслуговування виробів, проданих покупцю. Відповідно до гарантійних зобов'язань сервісний центр компанії “Parts for Notebook” (далі СЦ) зобов'язується прийняти та забезпечити тестування товару, що підлягає гарантійному обслуговуванню. Якщо тестування покаже, що товар несправний з вини виробника, СЦ зобов'язується забезпечити ремонт товару та його повернення клієнту (доставка клієнту здійснюється за рахунок клієнта) у працездатному стані. Якщо товар неремонтопридатний, СЦ зобов'язується замінити товар на еквівалентний.


Гарантійні умови:


1. Серійний номер виробу є в базі даних нашої компанії, при цьому термін гарантії ще не минув.


2. Виріб надається в оригінальній заводській упаковці та повній комплектації (інструкції, антистатична упаковка, кабелі живлення, захисні плівки, інше), з детальною вказівкою характеру та проявом несправності.


3. На виробі не порушені пломби, стікери нашої компанії та фірмові знаки виробника, відсутні сліди переклеювання, сторонні наклейки, написи.


4. Виріб експлуатувався за нормальних кліматичних умов, дотримувалися правил експлуатації, викладених у документації виробника виробу.


5. Гарантійне обслуговування несправного товару провадиться тільки на території сервісного центру. Усі витрати на доставку товару новою поштою (як при гарантійному обігу так і при поверненні) оплачує покупець, тому що гарантія покриває тільки сам пристрій, але не його доставку. При відправленні товару на повернення за наш рахунок сума доставки буде утримана з вартості товару.


6. СЦ за жодних умов не несе відповідальності за будь-які збитки заподіяні клієнту виникненням несправності проданого обладнання, включаючи всі без винятку випадки втрати прибутків, переривання ділової активності, втрати ділової інформації, інших матеріальних втрат, пов'язаних з використанням або неможливістю використання відремонтованого обладнання , за втрату даних або програмного забезпечення, що сталася через виникнення несправності, або є наслідком діагностики або ремонту обладнання.


7. Якщо виробником передбачено ремонт зданого виробу або заміну на таке ж відремонтоване, то після виконання ремонту провадиться або повернення зданого відремонтованого виробу або заміна на такий же відремонтований, і гарантія на такий виріб є залишковою.


8. У разі неможливості виконати ремонт зданого пристрою, проводиться заміна на новий товар.


9. Гарантія на зміну ємності акумуляторів не поширюється.


10. Гарантія на пікселя надається протягом 14 днів з дня відвантаження з нашого складу. З 15-го гарантія не надається (незалежно від кількості пікселів)



Порушення умов гарантії:


Виконавець не несе гарантійних зобов'язань і не виробляє безкоштовне сервісне обслуговування виробу у таких випадках:


- наявність будь-яких механічних пошкоджень виробу (включаючи ті, які не могли спричинити появу несправності);

- наявність слідів впливу рідини на виріб, слідів окиснення елементів або доріжок, слідів несанкціонованого втручання, комах або слідів їхньої присутності;

- наявність термічних пошкоджень виробу, його електричних ланцюгів, мікросхем, що згоріли, наслідки “гарячого” підключення;

- Відсутність окремих компонентів, деталей, елементів кріплення, що є невід'ємними частинами виробу;

- відсутність чи пошкодження на виробі маркувань (назва моделі, серійного номера, гарантійних стікерів, номери партії тощо);

- ушкодження, спричинене стихією (дощ, сніг, блискавка, пожежа тощо), побутовими факторами (підвищена вологість, запиленість, агресивне довкілля тощо);

- пошкодження, спричинене невідповідністю Держстандартам параметрів мереж електроживлення, кабельних мереж та телекомунікацій при експлуатації обладнання в мережі з відсутністю єдиного контуру заземлення;

- порушень правил транспортування, навантаження/розвантаження та встановлення обладнання;

- спроби ремонту або розтину виробу самостійно або третіми особами;

- несанкціонованої модифікації;

- ушкоджень, спричинених використанням нестандартних (неоригінальних) запчастин та/або витратних матеріалів, засобів для чищення;

- наявність подряпин, сколів, вм'ятин на корпусах крихких виробів, що вимагають дбайливого поводження, які можуть бути витлумачені як сліди механічного пошкодження;


Порядок повернення товарів


Компанія “Parts for Notebook” передбачає повернення товару протягом 14 календарних днів з дня відвантаження зі складу компанії.


1. За необхідності повернення необхідно зв'язатися з менеджером нашої компанії за телефоном або електронною поштою, які вказані на сторінці контакти та надіслати товар до нашого сервісного центру.

2. Повернення товару можливе за дотримання таких умов:

- з моменту товару відвантаження з нашого складу не минуло 14 днів

- товар НЕ був у використанні та збережений товарний вигляд. Матриці зі знятою (знятою та приклеєною назад) захисною плівкою, SSD диски (накопичувачі) із розкритою упаковкою поверненню не підлягають.

- Комплектність товару відповідає комплектності на момент відвантаження (наявність захисних піночок, оригінальних упаковок і т.д.)

- доставка товару в сервісний центр здійснюється силами та за рахунок клієнта.


3. Товар, привезений «на замовлення», а також товар, у якого відсутня гарантія, поверненню не підлягає.

4. Рішення про повернення товару приймається протягом 5-8 робочих днів із моменту прийому товару.

5. Повернення товару здійснюється за рахунок клієнта.

6. Для повернення товару необхідно заповнити заяву. Заяву необхідно роздрукувати та заповнити або написати від руки. У заяві всі поля є обов'язковими для заповнення. Оригінал заяви необхідно надіслати разом із товаром до нашого сервісного центру.

7. Повернення коштів здійснюється на розрахунковий (картковий рахунок) клієнта у форматі IBAN шляхом перерахування грошей на протязі 14 днів з дня отримання товару нашою компанією.



  З усіх питань, що стосуються спільних питань, гарантійної підтримки, повернення товару та технічних консультацій необхідно звертатися:

e-mail: sale (собачка) pfn (точка) com (точка) ua